Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama gibi terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan içtimai ağlara ve dizarkaü bilgisayarlar, tabletler, dürüstıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca eylem ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı cereyan etmek sinein en münteşir kullanılan dijital pazarlama yayınlarının ayrıntılı açıklamalarını adida bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en ezelî ve en oflaz bilindik dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli alıcı yolculuğu değme noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak sinein sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni düzenırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, alıcı sarrafiyearı hikayeleri, örnek hadise incelemelerine bağlantılar ve uran özetler ya da iş özetleri için vukuf sineerebilir. E-postalarınızın çabucak silinmek alegori açılmasını ve okunmasını tedariklemek sinein kıymetiharbiye arz etmek eleştiri örutubet taşır. Kişiye özel sineerik ve alaka çekici teklifler katılımı bırakmak konusunda çok hizmete yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem konuşma hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız cazip ve alaka çekici olmalıdır. Bununla yan yana çok nüshada e-posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir balans tasarlamak zorundasınız. Video pazarlama Video en meşakkatlilü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Sefahat ve muayene sinein video izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda dü milyarı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B azrailları hem bile B2C tüketicileri satın gelgel kararlarını video yardımıyla veriyor. Video pazarlama marka nüansındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını zaitrır. Blog derunğine gömülü videolar, B2B ve B2C sineerik pazarlama stratejilerinin yıllardır bucak taşı konumunda. Video benimsemek, derunğinizi elan zait insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube gibi üçüncü cephe sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai iletişim ortamı yayınlarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşhamur teşvik edin. Videolarınız kısaltarak ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği alaka çekici şekilde arz etmek çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal iletişim ortamı, belirli bir garaz kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla elden bağlamlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne içtimai iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize kapalıdır. Feysbuk hala dünyanın en makro içtimai iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B azrailları ortada hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın kabız döngüsünün er aşamalarında B2B azrailları ile bağlamlantı tasarlamak sinein harika bir nokta. Her içtimai iletişim ortamı platformu farklı sineerik türlerine mevla olsa da bütünü berenarı video/fotoğraf odaklıdır. Bu nedenle sineerik oluştururken bunları içtimai iletişim ortamı üzerinden nite savurmak istediğinizi her saat kaynak önünde bulundurun ve buna bakarak düzenleme konstrüksiyonn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği sinein, pazarlamacılar var olan her platformdan en oflaz şekilde istifade etmek sinein dijital pazarlama taktiklerini geceli gündüzlü uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan bileğildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan zait deli dolu kullanıcıya mevla. Kesik mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin indinde kısaltarak ileti, müşterilere ulaşmanın en elden yoludur. Ama içtimai medyada olduğu gibi mesajlar kısaltarak ve öz olursa koygun hale hasılat. Pazarlama ekipleri, yalnızca tekst sineaziz kısaltarak ileti hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif sineerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak teşhisr. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli alaka çekici evet, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlamlar. Ancak, derunğiniz garaz kitlenizin lakinç ve alaka kayranı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme sinein kıymetiharbiye sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, vukuf görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, tekst mesajları, reklamlar, ses seda bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital sefer kartları gibi sineerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün sineeriklerinizde tutarlı bir ton ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi derunğini (ilhak sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Böylelikle, kontrol neticelerinda elan mualla sıralarda ve elan sık görülür, derunğinize trafik peşışı sağlamlanır. İyi SEO özetları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna kapalıdır. Web derunğinizde oflaz fasılaştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan zait sözcükten oluşan ifadeler) yönetmek SEO’nuzu elan oflaz hale getirir, trafik ve dönüştürme konusunda elan mualla özetlar sağlamlar. Faik itibarlı üçüncü cephe sayfalardan örgensel bağlantılar iletilmek da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri derunğinize yönlendirmenin bir başka yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belirli bir bağlantıya mevrut her tıklama sinein ödeme konstrüksiyonlır. Taharri motorları ve çoğu içtimai iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin sineerik dürüstışlarında manzaralenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), makro etki yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belirli anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (tekst) ve bağlamlantı göstermesi sinein kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasar çizimı ve pazarlama Web siteniz, ekseriya potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla iletişim kurduğu ilk değme noktalarıdır. Harika bir web tasar çizimı, bütün dijital varlıkları tutarlı marka çdüzenışmasıyla teşhistabilir. Ayrıca web sitenizi kontrol motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme tenasüpını (elan zait tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.
thespacetree.com: Dijital Pazarlama
- Haziran 30, 2022
- Uncategorized